A story of my life

Saturday 6 April 2013

Arrival in Germany

Assalamualaikum

Alhamdulillah semuanya selamat dan kita dapat bertemu lagi di blog ni. Seperti yang korang dah maklum, tuan blogger ini telah menerbangkan diri ke Germany.





 

Perjalanan dari Malaysia ke sini ambil masa lebih kurang 16 jam. Yela, 6 jam dari KLIA ke Dubai, transit 4 jam dan sambung semula perjalanan dari Dubai ke Germany selama 6 jam. Disebabkan masa transit yang agak pendek, kitorang tak sempat untuk ke Abu Dhabi, dapat tengok Burj from Dubai je.


It's Dubai. Sedia untuk mendarat.




So, pada 4/4/13 yang lepas, kitorang telah tiba di Dusseldorf Airport pada jam 1.30 p.m (7.30 malam waktu tempatan). And during our arrival, we were surprised bila tengok ada seseorang yang menjerit-jerit nama kitorang dekat depan tempat ketibaan. Arhh, it's Madam Renate. She's waiting for us with her rombongan student-student UKM yang lain.  Muka dia punya la excited bila kitorang sampai. And now I'm already here for 2 days. Alhamdulillah tidur lena, mandi basah, tapi makan tak kenyang haha. Hopefully I can adapt myself with the new environment here.

Ok la, that's all untuk kali ni. Sorry sebab lambat update, because sekarang ni agak sibuk dengan persedian and kena selesaikan segala macam benda.Kejap lagi nak shopping lagi. Tschüss




Sejukkkk


Thanks for reading.

p/s : Nak tengok gambar-gambar di Deutschland? Follow dan teruskan membaca blog ini dan tunggu  untuk entry yang seterusnya. :-)


No comments:

Post a Comment